گفتگو در واتس اپ

گفتگو در واتس اپ

نحوه خرید ماشین لباسشویی به همراه اندازه و مکان

نحوه خرید ماشین لباسشویی به همراه اندازه و مکان

اندازه و مکان مناسب

بیشتر اتاق های لباسشویی خانگی به منظور جای دادن یا ماشین لباسشویی ها و خشک کن های استاندارد به عرض 27 اینچ ساخته شده اند، اما ظرفیت واشرها و خشک کن ها مسئله بزرگی شده است، بنابراین دستگاه ها بزرگتر می شوند، برخی از یا ماشین لباسشویی های جدید و خشک کن ها برای افزایش ظرفیت 29 یا 30 اینچ عرض دارند.

قبل از اینکه یک یا ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا را انتخاب کنید، مطمئن شوید که مناسب است هم در فضای ارائه شده و هم از طریق درب ها، برای رسیدن به محل لباسشویی باید پاک شود.

عرض، ارتفاع و عمق مکانی را که می خواهید یا ماشین لباسشویی جدید خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید و درها را اندازه بگیرید، در قسمت لباسشویی، یک اینچ اضافی برای فضای بین ماشین لباسشویی و خشک کن و در طرفین خارجی هر دو وسیله برای گردش هوا در نظر بگیرید.

همچنین در قسمت پشت و جلوی ماشین آلات باید فاصلهای را در نظر بگیرید، برای شلنگ و اتصالات و دریچه خشک کن باید حدود 6 اینچ پشت ماشین لباسشویی فضا داشته باشید، اگر می خواهید یا ماشین لباسشویی و یا خشک کن قرار دهید ، اجازه دسترسی و باز کردن درب آنها را نیز بدهید.

اگر خانه شما فضای محدودی دارد، مدل های خشک کن ماشین لباسشویی را روی هم بگذارید، آنها در اندازه هایی مناسب برای آپارتمان ساخته شده اند، در حقیقت، بیشتر یا ماشین لباسشویی های بارگیری در جلو با بسته های جمع آوری به فروش می رسند که به شما امکان می دهد یک خشک کن مطابق را روی آنها قرار دهید.

اگر می خواهید واشر را در نزدیکی اتاق خواب یا محل زندگی قرار دهید، سر و صدا و یا ارتعاشاتی را که ایجاد می کند در نظر بگیرید.

درباره ظرفیت ماشین لباسشویی

اگر خانواده ای پرجمعیت و لباسشویی زیادی دارید، ظرفیت ماشین لباسشویی شما نکته مهمی است، به این شکل است که یک ماشین لباسشویی 5 فوت مکعبی می تواند 25 پوند لباسشویی یا بیشتر در هر بار را تحمل کند؛ توجه: ممکن است به طور مرتب به این ظرفیت نیاز نداشته باشید، اما درصورت نیاز به شستشوی روتختی در بزرگترین سایز خود می تواند مفید باشد، یک ماشین لباسشویی 3 تا 4 فوت مکعبی یک بار متوسط را از 14 تا 18 پوند تحمل می کند، ایده خوبی است که ظرفیت یا ماشین لباسشویی را با ظرفیت خشک کن مطابقت دهید.

بار بالا یا بار جلو؟

شاید بزرگترین تصمیم این باشد که آیا باید یک ماشین لباسشویی بارگذاری بالا یا بار جلو را خریداری کنید، و اگر در مورد بار بالا تصمیم می گیرید، باید بین دستگاهی با کارایی بالا (HE) یا ماشین لباسشویی معمولی با همزن یکی را انتخاب کنید، یا ماشین لباسشویی های با کارایی بالا نسبت به یک بار بالایی معمولی از آب و انرژی کمتری استفاده می کنند، بیشتر دستگاه های HE به مواد شوینده مخصوصی احتیاج دارند زیرا از آب نسبتاً کمی استفاده می کنند.

بارگیری بیشتر با همزن ها

ماشین آلات بارگیری بالا با همزن از نوع کلاسیک هستند، گرچه قیمت آنها 350 تا 700 دلار است ولی آنها از آب زیادی استفاده می کنند و می توانند پر سر و صدا باشند و در لباس شستن بدکارهستند، آنها همچنین از انرژی بیشتری برای گرم کردن آب استفاده می کنند و چون به سرعت ماشین لباسشویی با بازده بالا نمی چرخند، آب بیشتری را در لباس باقی می گذارند، بنابراین به انرژی بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند.

ماشین لباسشویی

گزینه ها

اگر انواع پارچه ها و میزان زیادی لباس های کثیف را می شویید، دستگاهی را انتخاب کنید که چرخه های ویژه ای مانند حساس ، خیساندن اضافی و شستشوی دوم را ارائه دهد، یکی از گزینه های محبوب جدید بخار است که آب گرم فوق العاده ای را برای تمیز کردن عمیق ارائه می دهد، برخی از ماشین آلات حتی می توانند دمای آب را افزایش دهند تا لباس ها را ضد عفونی کنند.

جدیدترین ماشین لباسشویی تقریباً همه وظایف مربوط به تمیز کردن لباس ها را خودکار می کنند، تنظیمات متعدد سطح آب، کارآیی ترین شستشو را برای دیگ های با اندازه های مختلف تضمین می کند، پخش کننده های اتوماتیک مواد شوینده، نرم کننده و سفید کننده را مطابق با چرخه های مختلف دستگاه اضافه میکنند؛ با یک دستگاه پخش کننده مواد شوینده فله ای، شما فقط یکبار آن را برای لباس های زیاد پر می کنید؛ مدل های دارای سنسور دیگ فقط مقدار آب مورد نیاز برای یک لباس خاص را تحویل می دهند و همچنین می توانند دمای آب را به صورت خودکار مدیریت کنند.

نمایشگرهای الکترونیکی برای مراقبت از وضعیت شستشوی شما بسیار مناسب هستند، موارد دیگری که باید در نظر گرفت تنظیم کننده های خودکار دما هستند (در مناطق سردسیر باید اطمینان حاصل شود که آب شستشو در دمای ثابت تنظیم می شود) بعلاوه عایق های اضافی و قاب های تقویت شده، هر دو باعث کاهش صدا می شوند.

هنگام خرید یک ماشین لباسشویی جدید، در مورد مدت ضمانت و میزان پوشش آن واضح باشید، حداقل انتظار داشته باشید که ضمانت نامه به مدت یک سال دستگاه را پوشش دهد، بیشتر خرده فروشان ضمانت نامه طولانی تری را ارائه می دهند که اگر یکی از گران قیمت ترین وسایل خودکار را بخرید قابل تأمل است، با استفاده از این وسایل، اشتباهات زیادی ممکن است وجود آید و قیمت قطعات کامپیوتر می تواند صدها دلار باشد.

تعمیر و مراقبت از ماشین لباسشویی

وقتی مشکلی در ماشین لباسشویی پیش می آید، تشخیص مشکل معمولاً مشکل نیست، اینکه آیا یک فرد معمولی مانند خودتان می تواند این مشکل را برطرف کند یا خیر داستان دیگری است، به دلیل تعدادی از ویژگی هایی که می توان در یک ماشین لباسشویی مدرن یافت، برخی از تعمیرات بهتر است به یک متخصص واگذار شود؛ همانند همه لوازم خانگی، استفاده و نگهداری مناسب تا سالها خدمات بدون دردسر بسیار کمک می کند.

نصب ماشین لباسشویی

نصب صحیح ماشین لباسشویی بیشتر مربوط به ساخت اتصالات مناسب تأمین آب است، برای تأمین برق موتور دستگاه به یک پریز برق 120 ولت استاندارد نیاز است که قطعا با وجود این همه لوازم برقی در خانه یک پریز پیدا می شود.

اشتراک با دوستان

تعداد بازدید: 912

برترین مطالب

گلچینی از برترین و جدیدترین مطالب سایت

از اخبار ما با خبر شوید

جدیدترین اخبار در زمینه لوازم خانگی

14 بعلاوه 23 مساوی؟