گفتگو در واتس اپ

گفتگو در واتس اپ

نحوه خرید جاروبرقی متناسب با نیازهای شما

نحوه خرید جاروبرقی متناسب با نیازهای شما

تولید کنندگان جاروبرقی امروزی ویژگی های ابتکاری متنوعی را ارائه می دهند که برای کاهش سر و صدای عملکرد، افزایش راحتی و تمیز کردن بهتر از همیشه طراحی شده اند، بنابراین ما این راهنمای خرید آموزنده را برای کمک به شما در انتخاب جارو برقی متناسب با نیازهای شما آماده کرده ایم.

برای شروع، ازسوالات زیر استفاده کنید:

مدل جاروبرقی:

یک جاروبرقی با 2 جز: یک موتور مکش اولیه و یک عصای دسته دار با سر برسدار، اصطلاح کانیستر به بخش استوانه ای شکلی گفته می شود که موتور در آن ذخیره شده است، این کنیستر به راحتی روی چرخ ها ساخته شده است و در هنگام کار کشیدن از یک اتاق به اتاق دیگر آسان است.

در مقابل، یک جاروعمودی تمام لوازم برقی و مکانیکی های خود را در یک واحد ذخیره می کند، دسته و سر مکش به هر انتهای آن متصل است، در حین کار، جارو از جلوی کاربر به سطح زمین منتقل می شود، بسیاری از مدل ها قدرت مانور بالایی را برای جاروبرقی در فضای کوچک فراهم می کنند.

مکش و صدا موتور:

به طور کلی، جاروبرقی های کنیستر نسبت به مدل های ایستاده قدرت مکش بیشتری دارند، دلیل این امر این است که مخزن های کنیستر می توانند موتورهای بزرگتر (قدرتمندتر) را که جریان هوای بالایی تولید می کنند، بپذیرند، علاوه بر این، شکل کپسول سازگارتر با عایق کاهش صدا است، که در نهایت منجر به عملکرد بی صدا می شود.

قابلیت مانور جاروبرقی:

جاروبرقی های کنیستر به دلیل طراحی دو بخشی، قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده و سهولت استفاده را دارند، برای خانه هایی که کف آنها عمدتا صاف است و فرش کمی وجود دارد، جاروبرقی های کنیستر ایده آل است، آنها به جای برس گردان از برس تخت استفاده می کنند و بنابراین هنگام مکش،، آلودگی کمتری را در هوا پخش می کنند، به دلیل داشتن عصای تلسکوپی، هنگام استفاده از ضمیمه هایی مانند برس اثاثه یا لوازم داخلی، برس گردگیری و ابزار شکاف، آنها از دسترسی زیادی برخوردار هستند، وظایفی مانند جاروبرقی کردن پله ها یا زیر میزهای کوتاه باجاروهای کنیستر به راحتی حاصل می شود.

جاروبرقی های ایستاده راحتی ذخیره سازی آسان و استفاده ساده را ارائه می دهند، با یک سیستم حاوی سیستم همه در یک چرخ، به صورت ایستاده می توان به راحتی در سراسر خانه حرکت کرد، برای خانه هایی که کف آنها عمدتا فرش است، جاروبرقی های ایستاده ایده آل هستند، چندین مدل همچنین دارای گزینه هایی برای بستن برس هستند تا امکان نظافت کف صاف را فراهم کند، به دلیل ردپای کوچک، عمود برافراشته ها معمولاً به زیبایی در کمد یا فضای ذخیره سازی دیگر قرار می گیرند.

کیسه های جاروبرقی:

کیسه های جارو برای اثر بخشی جاروبرقی بسیار مهم هستند و کیسه را به درستی تغییر می دهند و اغلب این امر رمز موفقیت است، صرف نظر از نوع، کیسه جاروبرقی باید حداقل هر ماه یک بار تعویض شود، در خانه ای که کودک یا حیوانات خانگی دارد، ممکن است لازم باشد که کیسه را بیشتر جا به جا کنید، کیف ها در انواع و اندازه های مختلف موجود هستند که برخی به طور خاص برای نگهداری ذرات ریز طراحی شده اند.

قبل از نصب کیسه، کاغذ فیلتر چین خورده را باز کرده و از قرارگیری مناسب کیسه اطمینان حاصل کنید تا با لوله اتصال مهر و موم شود و جریان آزاد خاک در کیسه امکان پذیر شود، گرد و غبار و ریزگردها می توانند کیسه خلا را سریعتر از گرد و غبار و خاک معمولی مسدود کنند، اگر غالباً گرد و غبار و آوار با جاروبرقی مشاهده می شود، حتماً کیسه را مرتباً عوض کنید.

 خریدار جاروبرقی

برخی از ویژگی های جدید و منحصر به فرد موجود در جارو برقی چیست؟

جاروبرقی های امروزی ویژگی های زیادی را ارائه می دهند که به منظور افزایش سهولت استفاده ، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد طراحی شده اند. درک این ویژگی ها در رابطه با نیاز و بودجه شما به شما در انتخاب بهترین جاروبرقی برای خانه کمک می کند.

قدرت مکش جارو برقی:

برس های جارو توسط کمربند یا موتور کوچکی هدایت می شوند، که به عنوان برس برقی شناخته می شود، بسیاری از مدل ها امکان تنظیم سطح قدرت مکش را دارند، این قابلیت ایجاد انعطاف پذیری در تمیز کردن چیزهای بادوام مانند فرش و فرش های انبوه و همچنین پرده های ظریف یا پرده را فراهم می کند، مدل های لوکس دارای کنترل مکش خودکار هستند که می تواند ضخامت الیاف فرش را حس کرده و جریان هوا را برای عملکرد بهینه تنظیم کند.

کنترل های پیشرفته جاروبرقی:

برخی از جاروبرقی های مخلوط کنیستر باعث می شود تا با فشار دادن یک دکمه، قدرت موتور برقی پاک شود، این امکان سوئیچ سریع و آسان را از صفحه قدرت به اتصال می دهد.

اتصالات جاروبرقی:

تقریباً همه جاروها با پیوستهای مرتبط ارائه می شوند، چهار متصل کننده متداول عبارتند از: برس کف، برس گردگیری، برس اثاثه یا لوازم داخلی و شکاف، جاروبرقی ها روش های مختلفی را برای ذخیره این اتصالات به کار می برند، برخی از مدل ها دارای محفظه داخلی هستند و برخی دیگر اتصالات را از طریق قلاب های خارجی ایمن می کنند.

قابلیت مانور بالا:

قدرت مانور جاروبرقی بسیار متفاوت است، برخی از جاروبرقی های مخلوط کنیستر می توانند 360 درجه بچرخند و سهولت استفاده را افزایش دهند، جاروهای اولیه کنیستر فقط در یک خط مستقیم حرکت می کنند و مفید بودن را محدود می کنند، جاروبرقی های ایستاده پیشرفته برای کنترل بیشتر گردن های گردان دارند و در بعضی موارد می توان گردن را به موازات کف قرار داد، برای تمیز کردن زیر تخت و وسایل کاملاً مناسب است.

مخازن جاروبرقی:

جاروبرقی های ایستاده به راحتی در مکان های ذخیره سازی قفل می شوند اما جاروبرقی های کنیستر می توانند برای فضاهای کمد سنتی حجیم باشند، برخی از جاروبرقی های کنیستر به اندازه کافی کوچک هستند تا بتوانند در فضاهای جمع و جور ذخیره شوند اما بیشتر آنها با قلاب های داخلی تعبیه شده اند تا عصا را در کنیستر محکم کنند، برخی از آنها همچنین دارای قدرت پیشرانه هایی هستند که می توانند خود پارک کنند.

سطح صدای جاروبرقی:

سطح نویز عملیاتی از مدل به مدل دیگر متفاوت است، به طور کلی، جاروبرقی های کنیستر نسبت به جاروبرقی های ایستاده ساکت تر هستند، زیرا عایق آن باعث کاهش میزان صدا می شود، به طور معمول، با افزایش قیمت جاروبرقی، صدای آن به طور متناسب کاهش می یابد.

اشتراک با دوستان

تعداد بازدید: 209

برترین مطالب

گلچینی از برترین و جدیدترین مطالب سایت

از اخبار ما با خبر شوید

جدیدترین اخبار در زمینه لوازم خانگی

12 بعلاوه 35 مساوی؟