گفتگو در واتس اپ

گفتگو در واتس اپ

سمساری در پاسداران

سمساری در پاسداران

درباره ی سمساری خوشقدم

ما مفتخریم که در سمساری خوشقدم همه روزه پاسخگوی سوالات شما هستیم و حاضر به مشاوره رایگان به شما هستیم تا بهترین اتخاب را بکنید از این رو در تمام تهران دارای پاسخگوی شما هستیم تنها کافیست که با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سمساری خوشقدم سوالات شما را پاسخ دهند یا به سفارشات شما رسیدگی کنند.

ما از آن دست سمساری هایی هستیم که علاوه بر دسترسی و قیمت مناسب خدمات آنلاین نیز ارائه می دهیم که این خود کلی از مشکلات را حل میکنید از حمل و نقل گرفته تا قیمت.

ما تمام تهران را پوشش می دهیم از سمساری در کامرانیه و تجریش گفته تا شهرک غرب تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را پیگیری کنیم.

سمساری خوشقدم با سابقه کاری فراوان خریدار لوازم برقی، خریدار لوازم گازی و خریدار ظروف آماده است تا به تمام سفارشات شما رسیدگی کند.

سمساری خوشقدم از معدود سمساری های تهران است، که دارای دفتر در سرتاسر تهران است و همچین دارای خدمات آنلاین آن هم در این شرایط بد می باشد و تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارش شما را پیگیری کنند و بعد از بررسی آن و قیمت گذاری با پرداخت مبلغ کالا در محل آن را از شما خریداری کنند.

کم پیدا می شود که سمساری علاوه بر قیمت مناسب خدمات آنلاین هم ارائه دهد ولی ما هر سمساری نیستیم و می توانید با اطمینان خاطر به ما، سفارشتان را ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی لوازم مورد نظر آن را قیمت گذاری و مبلغ آن را پرداخت کنند.

شاید فکر کنید که زمان رسیدگی به سفارش شما به صورت آنلاین طول خواهد کشید و از آن صرف نظر کنید ولی زمان پاسخگویی ما به شما حداکثر 1 ساعت می باشد که به علاوه زمان کارشناسی و خرید ان از شما فقط 3 ساعت زمان شما را می گیرد که این خود یکی دیگر از نقاط قوت ماست که حتما رضایت شما را جلب می کند.

پاسداران کجاست ؟

خیابان پاسداران نام یکی از خیابان‌های طولانی شمال شرق تهران است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان سلطنت ‌آباد نام داشت

این خیابان که جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است، خیابان پاسداران در جنوب بزرگراه همت، از خیابان شریعتی در تقاطعی موسوم به «سه ‌راه ضرابخانه» آغاز شده، در میانه راه به «سه ‌راه اختیاریه» و «چهارراه پاسداران» ( تقاطع خیابان دولت ) رسیده و سپس با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از «چهارراه فرمانیه» ، سه ‌راه اقدسیه و بوستان نیاوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود.

این خیابان با طول نزدیک به ۹ کیلومتر از سه ‌راه ضرابخانه تا خیابان گل نبی یکطرفه به سمت شمال بوده، سپس تا میدان نوبنیاد دوطرفه می‌شود. پس از آن از میدان نوبنیاد تا سه‌ راه اقدسیه یکطرفه به سمت جنوب است و در آخر از سه راه اقدسیه تا میدان نیاوران دوطرفه می ‌باشد.

از نظر دسترسی به سایر نقاط تهران، خیابان پاسداران را می توان یکی از بهترین خیابان‌ها دانست، ایستگاه نوبنیاد متعلق به خط سه مترو تهران و خطوط اتوبوسرانی و بی آرتی در این خیابان خدمت رسانی میکنند، اتصال اتوبان های صدر و زین الدین به خیابان پاسداران به این موضوع کمک شایانی کرده است، محله ‌ی پاسداران دارای ایستگاه مترو در شهید زین‌الدین، نوبنیاد، هروی و حسین‌آباده، نزدیک بودن این محله به بزرگراه صدر، صیاد شیرازی و امام علی باعث شده دسترسی به سایر نقاط شهر آسان باشد، پایانه‌ ی تاکسیرانی میدان نوبنیاد و چهارراه پاسداران دارای خطوط تاکسی بسیار زیادی است، چندین خط اتوبوس و BRT با مقصد رسالت، پایانه تجریش، بلوار صبا، بزرگراه شهید صدر و بابایی در پاسداران وجود دارد، محله‌ ی پاسداران تهران در طرح ترافیک قرار ندارد و دارای ترافیک نسبتاً زیادی هم هست.

سمساری خوشقدم در پاسداران

یکی از بخش های مهم فعالیت ما ارائه خدمات  سمساری به صورت آنلاین در تهران است، همه روزه مشتریان زیادی در تهران به ویژه از محله های شمالی تهران مانند زعفرانیه، نارمک و ... برای ثبت سفارش با ما تماس می گیرند و بدلیل وجود شعب مختلف در سرتاسر تهران به سرعت تمام سفارشات رو پیگیری کرده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی می کنیم سمساری خوشقدم یکی از سمساری های موفق تهران  در حوزه سمساری اینترنتی و تلفنی است که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان هست

گستردگی و بزرگی کلان شهر تهرن کار خدمات رسانی به بخش های مختلف این شهر را دشوار کرده است سمساری در پاسداران نیز از این قاعده جدا نیست هر چیزی که مورد نیاز هست در محله های اطراف  و در داخل خود محله تامین می شود ولی سمساری خوشقدم همیشه یک قدم جلوتر است و با ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی کار را برای مشتریان خود راحت تر کرده و حتی دیگر نیازی نیست تا از خانه خود خارج شوید تا لوازم خود را بفروشید تنها کافیست با ما ارتباط برقرار کنید، ما خریدار لوازم برقی، خریدار لوازم آرایشگاهی و خریدار لوازم اداری شما هستیم ولی اینها فقط بخش کوچکی از آن چیزی است که ما خریداریم، ما در بخش لوازم برقی خریدار یخچال، خریدار  تلویزیون، خریدارسولاردم، خریدار ماشین ظرفشویی و ... هستیم.

راهنما:

روش اول:

به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید بعد از زدن بر روی گزینه ثبت آنلاین درخواست و یا درخواست خرید کالا و تکمیل فرم آن ارسال کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی آن با شما ارتباط برقرار کنند و کالای شما را با بهترین قیمت در محل خریداری کنند.

روش دوم:

بر روی تماس با ما در سایت کلیک کنید و بعد از برقراری ارتباط با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما به آدرسی که فرمودین جهت بررسی کالا فرستاده شوند.

همان طور که دیدید شما فقط کافیست در خانه بنشینید و با چهارتا کلیک ساده کالای خود را با بهترین قیمت بفروشی به همین دلیل است که سمساری خوشقدم سریع ترین زمان پاسخگویی را دارد از سمساری در شهرک غرب گرفته تا سمساری در نیاوران همه را پوشش می دهد.

اشتراک با دوستان

تعداد بازدید: 936

برترین مطالب

گلچینی از برترین و جدیدترین مطالب سایت

از اخبار ما با خبر شوید

جدیدترین اخبار در زمینه لوازم خانگی

15 بعلاوه 32 مساوی؟