گفتگو در واتس اپ

گفتگو در واتس اپ

یخچال ساید خوب را چگونه پیدا کنیم؟

یخچال ساید خوب را چگونه پیدا کنیم؟

یخچال های ساید

به بیان ساده یخچال های ساید با ظرفیت 550 لیتر تا حدود 800 لیتر، به عبارتی ساده ، بزرگ هستند، این غول ها که با طیف وسیعی از کارهای شیک ارائه می شوند، دارای یک قسمت فریزر در سمت چپ در کنار یک قسمت یخچال در سمت راست هستند.

گذشته از ظرفیت بسیار زیاد، مزیت بزرگ این سبک یخچال این است که دسترسی به غذای تازه و منجمد را به همان اندازه آسان می کند، اقلامی که بیشتر استفاده می کنید می توانند جلوی دست قرار بگیرند، در حالی که مواد غذایی و نوشیدنی را برای نگهداری طولانی مدت می توانید در قفسه های پایین نگه دارید.

از طرف منفی، از آنجا که محفظه ها نسبتاً باریک هستند، ذخیره وسایل گسترده ای مانند بشقاب و پیتزا دشوارتر است و بسته به نوع چیدمان آشپزخانه شما، آنها می توانند یک گزینه مناسب باشند، هنگام اندازه گیری مکان یخچال در آشپزخانه خود، باید اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید، فضای کافی برای باز شدن صحیح درها وجود دارد.

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید هرچه یخچال بزرگتر باشد، انرژی بیشتری نیز مصرف خواهد کرد، بنابراین مهم است که هنگام انتخاب خود درجه مصرف انرژی را در نظر بگیرید.

در اینجا چند نکته برای اطمینان از تهیه یخچال ساید مناسب برای نیازهای خود آورده شده است:

انتخاب اندازه مناسب یخچال ساید

اندازه یخچال های ساید بای ساید از 560 لیتر تا بیش از 800 لیتر است، به طور کلی، هر یخچال با ظرفیت بیش از 500 لیتر باید برای خانوارهایی با حدود 4 بزرگسال مناسب باشد، قفسه بندی قابل تنظیم ویژگی خوبی است که باید مراقب آن باشید زیرا در صورت لزوم می توانید قفسه ها را بردارید تا حداکثر ظرفیت ذخیره سازی یخچال خود را بدست آورید.

به خاطر داشته باشید که هرچه یخچال بزرگتر باشد، انرژی بیشتری نیز مصرف خواهد کرد، بنابراین با دقت انتخاب کنید و مطمئن شوید که مناسب ترین یخچال را برای خانواده خود خریداری می کنید، اگرچه اگر بین دو اندازه شک دارید، ما همیشه توصیه می کنیم که اندازه بزرگتر را بگیرید زیرا می توانید همه چیز را در داخل یخچال قرار دهید.

مانند خرید هر لوازم خانگی، قبل از تصمیم گیری حتماً آشپزخانه خود را اندازه بگیرید.

یخچال ساید بای ساید

مصرف انرژی یخچال

تمام یخچال های فروخته شده در جهان دارای درجه ستاره انرژی هستند، هرچه تعداد ستاره ها بیشتر باشد، دستگاه از مصرف انرژی بیشتری بهره می برد، یخچال های ساید بای ساید دارای رده بندی انرژی هستند که از 1 تا 3 ستاره متغیر هستند.

عقل سلیم حکم می کند که هرچه ظرفیت یخچال بیشتر باشد، انرژی بیشتری نیز برای استفاده در نظر گرفته شود، به همین دلیل انتخاب یخچال مناسب برای نیازهای شما مهم است.

درب های استنلس استیل: ظاهر استیل ضد زنگ در سال های اخیر به دلیل براق و تمیز بودن محبوب شده است، با این حال، یکی از اشکالات فولاد ضد زنگ این است که مستعد جمع آوری اثر انگشت و لکه ها است، برخی از مارک ها با استفاده از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت یا فولاد ضد زنگ مسواک زده این مشکل را برطرف می کنند، مدل های دیگر با کیت مخصوص تمیز کردن فولاد ضد زنگ ارائه می شوند تا یخچال شما را براق و زیبا نشان دهد.

لطفاً توجه داشته باشید مدلهایی که دارای درجه حرارت بالا از جنس استنلس استیل هستند غیر مغناطیسی هستند، بنابراین شما قادر به چسباندن آهن ربا به در یخچال نخواهید بود، اکثر درهای یخچال کمی خمیده هستند، با این حال، برخی از مدل های بالاتر دارای جبهه هایی کاملاً صاف برای ایجاد زیبایی طراحی هستند.

با این حال ، ظاهر فولاد ضد زنگ به مذاق همه خوش نمی آید، به همین دلیل است یخچال ساید را انتخاب می کنید.

این مدل ها در رنگ های سفید، نقره ای، آبی و سیاه نیز موجود است.

فن یخچال ساید

یخچال و فریزرها گرمای زیادی تولید می کنند، اگر یخچال خود را به فضای خیلی کوچک فشار دهید، این گرما جایی برای رفتن نخواهد داشت و خطر گرم شدن بیش از حد دستگاه را خواهید داشت.

میزان فضای تهویه مورد نیاز یخچال یا فریزر بسته به مدل و سازنده آن متفاوت است، اما 2 سانتی متر در هر دو طرف و 3 سانتی متر در بالا و عقب یک اندازه خوب است.

تنظیم دما یخچال ساید

بیشتر مدل های یخچال های ساید بای ساید دارای کنترل الکترونیکی دما هستند که دقت بسیار عالی دما را امکان پذیر می کند، با استفاده از یک صفحه نمایش LED کار با این موارد معمولاً آسان است، مدل های پیشرفته تر به شما امکان می دهند در مناطق خاصی از یخچال دما های مختلفی تنظیم کنید، به عنوان مثال، بعضی از یخچال ها محفظه ای را برای خنک کردن ایده آل و نگهداری گوشت و سایر مواد فاسدشدنی برای مدت طولانی تر ارائه می دهند، برخی از یخچال ها همچنین گزینه آب سردکن را فراهم می کنند، سطح رطوبت برروی طراوت میوه و سبزیجات تأثیر می گذارد.

چراغ یخچال

همه ما از تلاش برای یافتن یک خوراکی در داخل یخچال با نور کم می دانیم، برخی از یخچال ها از روشنایی داخلی درست در پانل پشتی یخچال برخوردارند که قفسه ها را به طور موثرتر از چراغ سقف روشن می کند.

چراغ LED نسبت به روشنایی سنتی از نظر انرژی مصرف کم تری دارد و روشنایی بیشتری تولید میکند، این یک مزیت است زیرا حتی نوسانات جزئی دما می تواند بر طول عمر غذای شما تأثیر بگذارد.

بعضی از مدل ها چراغ فریزر را نیز ارائه می دهند، که فوق العاده مناسب است.

قفسه های شیشه ای یخچال ساید

شیشه از پلاستیک محکم تر است و به حفظ هوای سرد نیز کمک می کند، به دنبال قفسه بندی نشکن باشید، برخی مارک ها می توانند از ریختن حداکثر 1 لیتر مایعات به قفسه های زیر جلوگیری کنند.

یخساز و آبسردکن

یک دستگاه پخش آب و یخ فیلتر شده در جلوی درب یخچال بسیار مناسب است، اما می تواند قیمت یخچال را افزایش داده و فضای ذخیره سازی را اشغال کند، لطفا توجه داشته باشید که توزیع کننده های آب باید به صورت مجاز تعبیه شود.

خوشبو کننده یخچال ساید

آنها با استفاده از فیلتر کربن فعال برای جذب بوهای نامطبوع، بوی تازه یخچال شما را حفظ می کنند.

اشتراک با دوستان

تعداد بازدید: 311

برترین مطالب

گلچینی از برترین و جدیدترین مطالب سایت

از اخبار ما با خبر شوید

جدیدترین اخبار در زمینه لوازم خانگی

17 بعلاوه 9 مساوی؟