گفتگو در واتس اپ

گفتگو در واتس اپ

سمساری در زعفرانیه

سمساری در زعفرانیه

سمساری از آن دسته مکان هایی است که همه با آن آشنایی دارند و میدانند کی باید به آن مراجعه کنند ولی آیا دسترسی به تمام سمساری ها اینقدر آسان است .

قطعا خیر چون بسیاری از سمساری ها در جاهای پرتی قرار دارند ولی در این زمانه به راحتی و بدون نیاز به اتلاف وقت می توانید سمساری را به خانه خود بیاورید ان هم تنها با چند کلیک ساده.

امروزه در سرتارسر شهر با توجه به مشکلات اقتصادی و قیمت سرسام آور اجناس تعداد سمساری ها روز به روز در حال افزایش است؛ ولی چه تعداد از آن ها جوابگوی نیازشما هستند یا چقدر از وقت خود را باید صرف گشتن یک سمساری بکنید تا جنس خود را بفروشید، حال آیا جنس شما را خریداری کنند یا خیر آیا با قیمت مناسب آن را از شما خریداری میکنند یا با قیمتی پایین تراز ارزش اصلی آن.

اگر در مناطق پایینی شهر زندگی می کنید که پیدا کردن سمساری کار سختی نیست ولی در مناطق شمالی شهر تهران بدلیل اینکه مردم اکثرا نیازی به فروش یا خرید اجناس دست دوم ندارند سمساری بسیار کم پیداست و یا باید مسیر طولانی را برای رسیدن به یک سمساری صرف کنند؛ درضمن ترافیک خیابان ها را فراموش نکنید چرا که تنها خود مسیر وقت شما را نمی گیرد بلکه ترافیک به شدت روی زمانی که شما صرف می کنید تاثیر دارد.

زعفرانیه کجاست؟

زعفرانیه یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای تهران است که پیدا کردن سمساری در زعفرانیه شاید مشکل باشد زیرا از آنجایی که اطراف آن را محله های شلوغ گرفته است رفت و آمد داخل شهر تهران مقداری مشکل بوده و ممکن وقت زیادی از شما بگیرد تا یک دور کوچک داخل تهران بزنید تا سمساری پیدا کنید که شاید وسایل شما را بخرد در زیر مقداری در باره ی محله شما و موقعیت آن صحبت می کنیم.

زعفرانیه یکی از محله های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است، این محلّه که در کوهپایه های البرز قرار دارد، و آمیزه ای از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می خورد. زعفرانیه یکی از گران قیمت ترین مناطق تهران می باشد.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می شود. زعفرانیه یکی از مرتفع ترین محله های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۴٬۴۲۵ نفر بوده است. اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارتهای آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

سمساری در زعفرانیه

همانطور که مطالعه کردید دیدید که این محله خود به تنهایی آنچنان ترافیکی ندارد و بیش تر به دلیل محله های اطراف است که این محله شلوغ می شود و بدلیل شیبی که دارد شاید عبور و مرور مقداری سخت شود.

با توجه به شرایط موجود در جامعه و شکلات مختلف و فشارهای اقتصادی شدید مردم امروزه علاقه ای به دور ریختن لوازم کهنه خود ندارند و یا انها را می فروشند یا اگر مانند لوازم برقی، اداری و... قابل تعمیر باشد آن را تعمیر می کنند چون هزینه تعمیر آن بسیار کم تر از هزینه خرید یک مدل جدیدتر یا همان مدل است.

معرفی سمساری خوشقدم

می توان به راحتی بیان نمود که محله کامرانیه هرچیزی که بخواهد دارد از خطوط ارتباطی گرفته تا مراکز خرید و بیمارستان اگر هم چیزی کم داشته باشد محله های اطراف به راحتی ان را تامین می کنند و هیچ جای خالی باقی نمی ماند تنها یک چیز آن هم اینکه آیا تمام این مراکز 24 ساعت شبانه روز فعالیت دارند یا خیر جواب کاملا مشخص است بیش تر ان ها فقط در روز خدمت رسانی میکنند ولی مراکزی که دارای سمانه اینترنتی یا تلفنی هستند اینگونه نیستند و در 24 ساعت شبانه روز فعالیت دارند سمساری خوشقدم یکی از آن مراکز است که در 24 ساعت  فعالیت داشته و دارای سامانه اینترنتی و تلفنی است تنها کافیست با ما تماس بگیرید ما خریدار لوازم برقی، خریدار لوازم آشپزخانه و خریدار لوازم اداری شما هستیم ولی اینها فقط بخش کوچکی از آن چیزی است که ما خریداریم، ما در بخش لوازم برقی خریدار یخچال، خریدارتلویزیون، خریدارسولاردام، خریدار ماشین ظرفشویی و ... هستیم.

کم پیدا می شود که سمساری علاوه بر قیمت مناسب خدمات انلاین هم ارائه دهد ولی ما هر سمساری نیستیم و می توانید با اطمینان خاطر به ما، سفارشتان را ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی لوازم مورد نظر آن را قیمت گذاری و مبلغ آن را پرداخت کنند.

شاید فکر کنید که حتما زمان رسیدگی به سفارش شما به صورت آنلاین طول بکشد ولی زمان پاسخگویی ما به شما حداکثر 1 ساعت می باشد که به علاوه زمان کارشناسی و خرید ان از شما فقط 3 ساعت زمان شما را می گیرد که این خود سریع ترین زمان در بین دیگر همکاران ما است.

کیفیت

سمساری خوشقدم در تمام تهران از سمساری در تهرانپارس گرفته تا سمساری در سعادت آباد دارای دفتر است و البته سیستم ثبت سفارش تلفنی و اینترنتی نیز تمام تهران را پوشش می دهد و تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن به سفارشات شما در زعفرانیه یا هر جای دیگر در تهران رسیدگی کنیم.

اگر می خواهید لوازم خود را بفروشید و جایی را پیدا نمی کنید ما اینجا هستیم تا به بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن لوازم شما را خریداری کنیم ما خریدار مبلمان، خریدار لوازم اداری و خریدار لوازم آشپزخانه شما هستیم.

کافیست تنها راهنما را برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما دنبال کنید تا سفارش شما ثبت و به آن رسیدگی شود.

راهنما:

برای ثبت سفارشات خود تنها کافیست در صفحه اول سایت روی گزینه ثبت آنلاین درخواست و درخواست خرید کالا کلیک کنید تا بعد از ثبت درخواستتون کارشناسان ما آن را بررسی و پیگیری کنند.

می تواند از ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز استفاده کنید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اشتراک با دوستان

تعداد بازدید: 237

برترین مطالب

گلچینی از برترین و جدیدترین مطالب سایت

از اخبار ما با خبر شوید

جدیدترین اخبار در زمینه لوازم خانگی

10 بعلاوه 38 مساوی؟